Niels Fabricius

Mail: suppleant@ringebio.dk
Lørupvej 14
Tlf.: 42 50 60 75

De ovenstående bestyrelsesmedlemmer er valgt på generalforsamlingen, se evt. mere under foreningens vedtægter her på hjemmesiden.

Herudover er Operatørgruppen, Filmgruppen (Repertiore & PR), Billet- og Cafégruppen, Bygnings- og interiørgruppen samt Ringe Børne- og ungdomsfilmklub repræsenteret i bestyrelsen.

For operatørgruppen: Palle Jeppesen - Tlf.: 60 48 98 77

For Filmgruppen: Janne Rønnemose - Tlf.: 30 96 97 57

For Billet- og cafégruppen: Ulla Rasmussen - Tlf.: 29 73 18 09

Du kan altid henvende dig til en af ovenstående, eller kontakte biografen via hjemmesiden under "Kontakt".

Vision for Ringe Bio

Ringe Bio skal være kendt på Fyn, som en moderne og tidssvarende biograf i hyggelige rammer, hvor der spilles kvalitetsfilm for alle.

I biografen skal der spilles film, som appellerer til det brede publikum, såvel som film, der henvender sig til en mere smal målgruppe. Gennemgående for repertoiret skal være, at både børn, unge, voksne og ældre kan blive underholdt, oplyst og inspireret.

Børneforestillinger vil også fremover have et væsentligt fokus, og vi vil sørge for at give mulighed for ekstra forestillinger omkring ferier og helligdage. Ligeledes vil vi tilgodese de børnefilmklubber som for nuværende eksisterer eller måtte opstå.

Med biografens omfattende renovering i 2016, har vi nu mulighed for at tilbyde en flot og smagfuldt indrettet sal med optimal billed- og lydkvalitet, hvilket vi vil udnytte, ved blandt andet at vise film hvor billede og lyd kommer til sin fulde ret.

Biografen har også fået en hyggelig og publikumsvenlig café, hvor der skal være et pænt udbud af kiosk- og drikkevarer, som publikum kan nyde før forevisning af film. Desuden vil vi tilstræbe løbende at afholde arrangementer hvori sal og café indgår, primært i forbindelse med filmforevisning.

Vi ønsker en biograf, som ud over at betjene det daglige publikum, også benyttes af lokale skoler, institutioner og virksomheder til filmarrangementer.

Biografen drives af frivillige, og vi vil i fællesskab bestræbe os på, at give vores publikum en god oplevelse i en hyggelig atmosfære.

Bestyrelsen, 2017